headline menu
dvoika.troika culture system
parties events
26.09.08 // Ostrava, Fabric
SSD 48.
djs // Audio (Freak/UK), The Sect (Offkey/UK), NoMoney, MoreBeat, Elvis, Beaty
flyer
THE SECT




Monotónní litanie opuštěných továrních hal, temné industriální zpěvy rozpadajících se strojů, soundtrack pro piknik u cesty pořádaný stalkery někde při nejasných hranicích Zóny. Drum´n´bass v podání anglické trojice The Sect nabízí výlet do silikonového ?srdce temnoty? současného světa.

Již od počátků své společné producentské kariéry se Blade, Virtua a Method nechali hluboce ovlivnit drum´n´bassem konce devadesátých let. Ve futuristickém soundu labelu Underfire či v kompozicích ?konflictní? dvojky Kemal & Rob Data se tehdy poprvé mísily drum´n´bassové smyčky s minimalistickými zvuky techna. Tato výbušná kombinace pak předznamenala směr, kterým se měli The Sect do budoucna ubírat. Jihoanglická drum´n´bassová scéna byla podobně orientovaným zvukovým výbojům vždy příznivě nakloněna, a tak bylo jen otázkou času, kdy se výsledky studiové práce The Sect dostanou ke Chrisi Jarmanovi (známějšímu pod jménem Raiden), který patřil a patří mezi největší propagátory technoidně založeného drum´n´bassu. Společný pohled na věc tak vyústil v první release, eponymní dvojvinyl ?The Sect EP?. Ten vyšel pod hlavičkou Raidenova labelu Off Key Recordings a jeho úspěch zajistil The Sect pozornost zavedených značek z temné strany drum´n´bassového spektra, labelů typu Obscene, Position Chrome, Habit či Freak Recordings, na kterých jim k dnešnímu dni vyšla celá řada povedených tracků. Producentské schopnosti The Sect jsou navíc vydatně podpořeny solidní djskou technikou. V tomto směru došel nejdál Virtua (jinak též polovina breakbeatového projektu Digital Breaks Foundation), který se opakovaně účastnil mistrovských turntablistických klání DMC. Máte-li tedy chuť slyšet, jaký drum´n´bass by hrály stroje, kdyby mohly, přijděte se podívat na The Sect.



AUDIO




Devadesátá léta, radiové show na Kiss FM, djing, ilegální rave parties, Wormhole LP, vlastní produkce, mezinárodní úspěch... kariéra Garetha Greenalla (aka Audio) je takřka vzorovým příkladem cesty anglického producenta na výsluní mezinárodní popularity...


Jak již bylo řečeno, působení Garetha Greenalla na poli elektronické hudby se datuje do poloviny devadesátých let minulého století. Avšak rozhodujícím zlomovým momentem v jeho hudebním životě bylo vydání dnes již klasického opusu Ed Rushe a Opticala - Wormhole, které jej definitivně nasměrovalo k drum´n´bassu. Po povinném djském intermezzu začíná Audio experimentovat s vlastní produkcí, a to jak sólově, tak jako hlavní mozek formace Resonant Evil. V současnosti je Gareth hýčkaným koněm ve stáji bubáka Dylana a jeho roztomilé rodinky, která zahrnuje label Freak Recordings, promotérskou company Anger Management a vlastní pártymašinu Therapy Sessions. Takže je nasnadě, že tekutých soulful rytmů se v podání tohohle anglického řezníka nedočkáte. Ale pokud si libujete v technoidních killerech podkládaných hutnou basou a kořeněných industriálními zvuky a hláškami z hororů či cyberpunkových počítačových her, bude muzika v podání Garetha Greenalla to pravé audio pro vaše uši.
SSD presents The Prototypes
No Money feat. MC Coppa - Much Louder Mix 3rd level
FUTU_RE_BREAKZ_004
FUTU_RE_BREAKZ_003
FUTU_RE_BREAKZ_002
links
dvoika.troika artwork